A diákok rendkívül élvezik az
interaktív táblás feladatokat, nem is csoda, hiszen még nekem, felnőttként is élvezetes
volt használni, amikor először próbálhattuk ki. Annak ellenére, hogy az
egyetemen sok teremben van interaktív tábla, eddig még egyik órán sem volt alkalmam,
hogy közelebbről is megismerkedhessek, hogy mit is tud ez a nagy fehértábla. Ezért
nagyon örültem, hogy itt a MEP órán részletesen megismerhettük a tábla funkcióit,
használatát Nagyon éveztem ezeket az órákat, és mivel minden fontos dolgot megnéztünk
az órákon, így nem okozott gondot az interaktív táblához való tananyagkészítés,
amit a Smart Notebook 11 programmal kellett elkészítenünk. Angol középhaladó
csoportnak állítottam össze feladatokat, egy új tananyaghoz, aminek témája az
érzések.
A diákok először is megnéznek egy
3 perces videót ’Mi a boldogság? Tanulj meg boldognak lenni!’ címmel. Az első
dián a videón és képen kívül egy weblap linkje is látható, ami a témához
kapcsolódik.
A videó másodszori meghallgatáskor,
a diákok azt a feladatot kapják, hogy írják le az összes, videóban hallott
melléknevet, amik majd felkerülnek az interaktív táblára is ellenőrzéskor. A
következő két dián képek láthatóak, amikhez hozzá kell rendelniük az összeírt mellékneveket.
Ha a képekre rákattintunk kiúsznak a képből, és meglátjuk a helyes válaszokat.
Amikor már minden jelentés
tisztázódott és megbeszéltük, egy feleletválaszolós teszt kitöltése (5 kérdés) következik.
Ezt a feladatot a Lesson Activity Toolkit sablonfeladatai segítségével
készítettem. Itt az adott személyre legjellemzőbb érzést kell kiválasztaniuk.
Az egész tananyagot itt találjátok:
https://drive.google.com/file/d/0B2bYNufSj09lYTc0RldHbWQ2RzQ/view?usp=sharing
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése