2015. március 10., kedd

Online fogalomtérkép

Az eheti feladat egy fogalomtérkép elkészítése volt, egy általam választott témához. Én a https://bubbl.us/ oldal segítségével készítettem el az enyémet, amelyet az alábbi linken tekinthettek meg. 
Az öt érzékhez gyűjtöttem össze a legfontosabb igéket angolul egy középhaladó/haladó csoport számára (upper-intermediate), szókincsbővítés céljából. Mivel én eddig csak papíralapú fogalomtérképeket készítettem, így ez újdonság volt számomra. Élveztem a feladatot, mert gyorsan és egyszerűen szép, színes és jól átlátható térképeket lehet készíteni a programmal, amellyel dolgoztam. Összességében nagyon hasznosnak találom a fogalomtérképeket, mert szinte minden témában, többféle célra (a szókincsfejlesztéstől , egy nyelvtani rész jobb átláthatóságáig) felhasználhatóak. Kivetíthetjük ezeket, diákjainkkal közösen is szerkeszthetjük őket az órán, illetve otthoni feladatként is feladhatjuk nekik, hogy készítsenek mind map-et pl. egy lecke összefoglalásához.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése